سوالات متداول

۱- پس از وارد شدن به سایت در قسمت پروفایل، لیست سفارشات من، سفارش هر مشتری در این قسمت لیست شده است و می توانید از آنجا پیگیری کنید که سفارشتان در چه مرحله‌ای قرار دارد.
2-  از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

در صفحه ی هر محصول و در پایین قسمت انتخاب سایز گزینه ای با نام راهنمای سایز قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن جدول راهنمای سایز برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید طبق جدول سایز بندی و روش اندازه گیری، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

در صورتی که سفارش شما در وضعیت ارسال قرار نگرفته باشد، می توانید کالای جدید مورد نظر خود را سفارش داده و به منظور هماهنگی برای ارسال هردو سفارش به صورت یکجا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. 

1- ارسال از طریق پست:
بعد از تحویل هر سفارش به پست ، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. در صورت عدم موفقیت می توانید  با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید. 
2- ارسال از طریق پیک:
درصورتی که سفارش شما طبق زمانبندی مشخص شده به دست شما نرسیده است می توانید با واحد پشتیبانی مشتریان تماس حاصل نمایید. 

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض(ذکر شده در سایت)، امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد.

خیر متأسفانه این امکان در سایت وجود ندارد.

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، امکان تعویض سایز وجود دارد.

پس از مطالعه شرایط بازگشت کالا، در صورت واجد شرایط بودن کالای مورد نظر می توانید کالای خود را به آدرس و شماره پستی روی جعبه ارسال نمایید.

بله، امکان تعویض حضوری در فروشگاه وجود دارد.

لطفا شرایط بازگشت کالا را داخل سایت ریکومن مطالعه کنید.

اگر با تلفن همراه وارد سایت می شوید در صفحه ی اصلی سایت با کلیک بر روی علامت کاربری در سمت چپ پایین صفحه، منوی ورود / ثبت نام ظاهر میشود سپس با وارد کردن یک شماره تماس و‌یا ایمیل می‌توانید ثبت نام کنید و پس از انتخاب رمز عبور و نوشتن اطلاعات نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس و کد پستی ثبت نام خود را  تکمیل کنید. اگر با کامپیوتر شخصی وارد سایت میشوید با کلیک بر روی منوی ورود/ ثبت نام ظاهر میشود و سپس می توانید ثبت نام خود را طبق توضیحات بالا کامل نمایید.

خیر، به منظور ثبت سفارش باید در سایت ثبت نام کنید.

بله، در حال حاضر مناطق 1 تا 14 شهرداری تهران توسط پیک ریکومن پوشش دهی شده اند.

دو تا سه روز کاری (48 تا 72 ساعت کاری)

کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس http://newtracking.post.ir وارد کنید و از وضعیت بسته ی خود مطلع شوید . 

1- هزینه ارسال توسط پیک مبلغ ۸۰ هزار تومان می باشد و این سرویس برای مناطق 1 الی 14 شهر تهران قابل دسترس می باشد.
2- هزینه پست برای تمامی شهرها مبلغ ۴۵هزار تومان می باشد

1- موجودی‌های فعلی هر محصول را میتوانید در صفحه هر محصول در قسمتی که قصد انتخاب سایز محصول مورد نظر خود را دارید مشاهده نمایید.
2- در صورت نیاز به اطلاع از موجودی فروشگاه های حضوری در قسمت جزئیات محصول می توانید با انتخاب دکمه “مشاهده موجودی در فروشگاه” از موجودی کالای مورد نظر خود مطلع شوید.

کد مرسوله خود را که برای شما با پیامک ارسال شده در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کنید.طبق جزییات نمایش  داده شده می توانید جهت هماهنگی با پست منطقه خود تماس بگیرید و پیگیری های لازم را انجام دهید. 

خیر، مراجعه به فروشگاه های حضوری نیاز به وقت گرفتن ندارد06:45 AM