خرید لباس مردانه

نحوه خرید ست مردانه مناسب

خرید ست مردانه مناسب

در دنیای صنعت مد و پوشاک مثل تمامی صنعت های بزرگ دنیا دسته بندی خاصی برای خرید ست مردانه مناسب جهت محصولی مناسب برای تیپ بدنی مختلف ارائه شده است. در این بخش میخوایم توضیحاتی راجب خرید ست مردانه مناسب برای یک شخص را توضیح دهیم . تیپ بدنی آقایان یا همان سوماتوتایپ به معنی این است که هر فردی با شکل و اندازه مخصوص به خودش ظاهر شه و لباس تیپ منحصر به فردی برای خود انتخاب کند.

تیپ بدنی در آقایان

سوماتوتایپ ( تیپ بدنی ) آقایان به ۳دسته تقسیم میشه که در ادامه توضیحات کاملی نسبتا به این موضوع ارائه می‌کنیم :

۱.اکتو مورف دسته‌ی اول اشخاصی با “قدبلند” و “لاغر” و “چربی و ماهیچه کم” میباشند. لباس هایی برای بالا تنه آن استفاده کن قسمت سرشانه و سینه کار جذب تر و قسمت پایین گشاد تر باشد. از شلوارهای بگی و‌قواره دار استفاده نکنین سایز آزاد بدنت رو خوش فرم‌نشون نمیده.

۲.مزومورف دسته دوم افرادی که “وزن متوسط و‌ایده آل” و “ساختار بدنی ورزشکار مانند” دارند . این افراد باید از تیشرت ها و پیراهن های بالا تنه جذب استفاده کنند تا بالا تنه شان به خوبی دیده بشه. به حاضر حجم عضلانی پا هر شلواری با هر استایلی براشون مناسب است.

۳.اندومورف دسته سوم افرادی که دارای “چربی و‌ماهیچه زیاد “ و “مستعد اضافه وزن “ هستند. این افراد به دلیل اضافه وزن باید از تیشرت و پیراهن هایی استفاده کنند که قسمت بازو و شکم جذب نباشد . رنگ های تیره پیراهن و‌تیشرت و یا برای فصل زمستان هودی و دورس می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد . این افراد به دلیل داشتن پاهایی درشت نباید از شلوارهای کشی و یا جذب و اسکینی استفاده کنند . در این قسمت به طور کامل تایپ های مختلف بدنی آقایان که موجب خرید ست مردانه مناسب است، اشاره کردیم تا شما بتوانید استایل خاص و منحصر به فرد خود را به بهترین شکل ممکن پیدا و انتخاب کنید.ممنون که تا پایان این مقاله همراه فروشگاه لباس مردانه ریکومن بودید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *