خرید لباس مردانه

 انتخاب استایل مردانه مناسب در بهار و تابستان

چرا استایل شخصی آقایان مهم است؟

داشتن استایل شخصی می تواند، تاثیر بسیار زیادی در زندگی هر فردی داشته باشد. شاید به نظر بسیاری از افراد، آقایان نیازی ندارند به تیپ و استایل خود اهمیت دهند؛ به خصوص بعد از ازدواج. اما این باور به طور کامل اشتباه است.

قدرت انتخاب استایل مناسب آقایان

تیپ و استایل شخصی هر فرد به عنوان اولین المان تاثیرگذار بر دیگران در نظر گرفته می شود. بنابراین، انتخاب لباس نامناسب می تواند، تاثیر منفی بر دیدگاه دیگران از شما در نگاه اول بگذارد. هر چه فرد آراسته تر و شیک تر باشد، احترام دیگران به او بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر، داشتن استایل شخصی می تواند در تعیین موقعیت فرد در میان دوستان نیز تاثیرگذار باشد. این امر حتی در محیط های کاری نیز صدق می کند. اگرچه، تاسف بار است، اما نمی توان حقیقت را نادیده گرفت.

قدرت اعتماد به نفس در انتخاب استایل مناسب

داشتن استایل لباس مردانه مناسب بهار و تابستان کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. به عبارت دیگر، هر چه احساس بهتری نسبت به پوشش خود داشته باشید، دیگران نیز احترام بیشتری به شما می گذارند و شرایط تحت کنترل شما در می آید. علاوه بر این، داشتن استایل شخصی شیک و جذاب نشان می دهد که شما به جزئیات توجه بسیار زیادی دارید. این موضوع به خصوص در محیط کاری اهمیت بسیار زیادی دارد.به طور کلی، لباس نشان دهنده شخصیت درونی شماست. در نتیجه، اگر به استایل شخصی خودتان اهمیت ندهید، دیگران برداشت اشتباهی از شخصیت واقعی شما خواهند داشت.

تاثیر انتخاب استایل مناسب در جذابیت شما

لازم به ذکر است که علاوه بر طرز فکر و رفتار و بیانتان، عوامل مهم دیگری از جمله نحوه لباس پوشیدن و استایلتان بر جذابیت شما نقش اساسی دارند. به‌منظور انتخاب استایل ایده‌آل به‌عنوان یک مرد، لازم است موقعیت اجتماعی و علاقه‌مندی‌های خود را در نظر بگیرید. با آگاهی از این موارد است که می‌توانید شخصیت مؤثر و منحصربه‌فرد خود را به دیگران نشان دهید. البته باید به زمان و مکان پوشیدن هر لباس توجه کنید، و فصل‌های سال را هم در نظر بگیرید. به همین منظور قصد داریم در این مطلب، شما را راهنمایی کنیم تا بهترین استایل مردانه را برای فصل‌های بهار و تابستان انتخاب کنید

تغییر استایل مردانه برای فصل بهار و تابستان

آغاز فصل‌های گرم سال، یعنی بهار و تابستان، به این معنا میباشد که هم باید به سمت لباس‌های راحت‌تر و خنک‌تر بروید، و هم به‌جای رنگ‌های تیره بیشتر رنگ‌های روشن بپوشید. معمولاً بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی بپوشند و تعداد افرادی که در انتخاب رنگ‌های جدید جسارت دارند، خیلی کم است. اما باید بدانید که بهار و تابستان بهترین فصل برای پوشیدن رنگ‌های شاد و روشن است. برای ترکیب رنگ‌ها می‌توانید رنگ‌های اصلی را همراه با رنگ‌های پاستلی به کار ببرید. به‌علاوه، می‌توانید رنگ‌های سفید را با سایه‌روشن خاکستری است کنید.

لایه‌بندی لباس‌ها در استایل مردانه

لایه‌بندی لباس‌ها در بهار و تابستان، به معنای پوشیدن ترکیبی از لباس‌ها و لایه‌های متفاوت روی‌هم است. یک‌لایه ساده می‌تواند یک هودی و تیشرت روی همدیگر باشد. در این روش لازم نیست که همه لایه‌ها قابل‌مشاهده باشند. اما می‌توانید لایه‌های متناسب با هم را انتخاب کنید تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشید. اگر می‌خواهید یک لباس لایه باز را انتخاب کنید، می‌توانید از تیشرت، شلوار جین، جامپر و کفش‌های ورزشی استفاده کنید.

عوامل مهم برای شیک پوشی آقایان در بهار و تابستان

اگرچه، صنعت مد و فشن خانم ها با آقایان متفاوت است اما نکات مهم برای شیک پوشی به جنسیت ارتباطی ندارد. داشتن استایل لباس مردانه مناسب بهار و تابستان تنها با رعایت نکات زیر امکان پذیر خواهد بود. بنابراین، آقایانی که به دنبال استایل های جذاب و شیک هستند، حتماً به نکات زیر توجه کنند.

  • فقط در صورت داشتن کمر باریک از کمربند استفاده کنید. در غیر اینصورت، کمربند شما را چاق تر نشان می دهد.
  • اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید، رنگ لباس های بالاتنه با پایین تنه باید متفاوت باشد.
  • برای آقایان چاق، رنگ های تیره مناسب تر است چراکه فرد را لاغرتر نشان داده و از سوی دیگر، لباس هایی با رنگ روشن باعث می شوند تا فرد چاق تر دیده شود.
  • اگر می خواهید لاغرتر به چشم بیایید لباس هایی از جنس کتان یا نخ مناسب هستند.
  • خطوط عمودی و افقی روی لباس ها به ترتیب فرد را لاغرتر و چاق تر نشان می دهند.
    به این نکته توجه داشته باشید که لباس باید اندازه فرد باشد. در غیر اینصورت، هر چقدر هم جذاب و شیک باشد، نمایی بر تن فرد نخواهد داشت. سخن آخر : هنگام انتخاب استایل لباس مردانه مناسب بهار و تابستان حتماً به اندازه و سایز آن توجه کنید.

 

معرفی چند استایل مردانه مناسب فصل تابستان و بهار

 

۱ –  استایل ورزشی و اسپرت؛ مناسب پیاده روی در بهار

۲-  استایل فشن با تیشرت های بلند و طرح دار

 ۳- شلوار پارچه ای چهارخانه؛ کلاسیک ولی جذاب

 ۴- پوشیدن کت های طرح جین در بهار

۵- شلوار جین با کفش کتانی و اسپرت

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *